Klantenservice
Mocht u vragen, suggesties, of opmerkingen , stuur ze mij via info@gismogames.nl zodat ik u zo snel mogelijk kan helpen.
Heeft u een klacht dan vind u hieronder, bij de veelgestelde vragen, hoe u de klacht kunt indienen.
 

1 Veel gestelde vragen : Produkten
1.1 Ik ben op zoek naar een spel dat (nog) niet in het assortiment voorkomt?
Het kan zijn dat ik een spel nog niet heb toegevoegd aan mijn assortiment. Informeer even bij mij via info@gismogames.nl en in dat geval zal ik proberen het spel zo snel mogelijk toe te voegen. Het kan ook zijn dat ik het spel nog niet lever. In dat geval zal ik onderzoek doen naar de mogelijkheden om dit spel toe te voegen. Vermeld altijd de naam en eventueel de fabrikant van het spel dat je zoekt als je informeert.
1.2 Ik wil graag een spel bestellen maar het is momenteel niet voorradig?
Informeer even over dit produkt via info@gismogames.nl, het kan zijn dat het wel weer te leveren is, maar nog niet ge-update is op mijn site.
1.3 Bij een produkt ontbreekt (een deel van) de beschrijving?
Ik heb dit probleem geconstateerd bij meerdere produkten en weet waar de fout ligt. Ik werk eraan om de beschrijvingen zsm toe te voegen, bedankt voor uw geduld.
1.4 De prijzen van produkten zijn veranderd sinds mijn vorige bezoek?
Zoals alle winkels heb ik ook te maken met prijsveranderingen. Het kan dus zijn dat sinds uw laatste bezoek prijzen naar onder of boven zijn bijgesteld.
1.5 Engelse beschrijving bij produkten?
Het is u misschien al opgevallen dat er steeds meer produkten met een Engelse beschrijving voorkomen. Dit komt doordat GismoGames de teksten in het Engels krijgt aangeleverd van de leveranciers. Deze zullen op een later tijdstip vertaald worden.
2 Veel gestelde vragen: Verzendkosten
2.1 Verzendkosten
Verzendkosten:
Verzending en aflevering van de producten geschiedt via DHL middels de standaard verzending, kosten; voor Nederland -  €6,95 (of verzekerd voor €9,95), voor Belgie - €9,95.
3 Veel gestelde vragen: Klachtenafhandeling
3.1 Een klacht melden

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vraag ik u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. De medewerker van de afdeling klantcontact zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Onze gegevens:


www.gismogames.nl


sales@gismogames.nl


Schuttersveld 4
5801 EH Venray


Telefoonnummer: 0478-850834 bgg 06-51598482 ,
van maandag t/m vrijdag van 14:00 uur tot 15:00 uur.
Gelieve bij voorkeur de mail te gebruiken.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van mij een bevestiging.

Ik zal uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zal ik u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar www.gismogames.nl bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »